fbpx Skip to content
Menu
0
Twój koszyk jest pusty

REGULAMIN SERWISU Legalny Przedsiębiorca

Data wejścia w życie: 20 czerwca 2024 roku

Pobierz aktualny regulamin w formacie .pdf.

Sprzedawcą treści cyfrowych dostępnych do nabycia na stronie internetowej: https://legalnyprzedsiebiorca.pl/sklep-prawny/, jak również podmiotem świadczącym usługi drogą elektroniczną jest Patrycja Bądek, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Patrycja Bądek Kancelaria Radcy Prawnego, Głęboka 116, 32-010 Głęboka oraz posiadająca: NIP: 6762390215 (dalej: Kancelaria).

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia Usług oraz nabywania Produktów cyfrowych za pośrednictwem Sklepu prawnego, w szczególności warunki składania Zamówienia, dokonywania płatności, rozpatrywania reklamacji, a także inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Kancelarii.

Elektroniczny punkt kontaktowy związany z blogiem https://legalnyprzedsiebiorca.pl/ i przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych oraz Klientami jest następujący kontakt@legalnyprzedsiebiorca.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.

 I. DEFINICJE

  1. Kancelaria – Patrycja Bądek, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Patrycja Bądek Kancelaria Radcy Prawnego, Głęboka 116, 32-010 Głęboka oraz posiadająca: NIP: 6762390215. Dane kontaktowe Kancelarii są następujące: numer telefonu (+48) 737 470 918 oraz adres e-mail: kontakt@legalnyprzedsiebiorca.pl
  2. Klient – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który na warunkach wskazanych w Regulaminie dokonuje Zamówienia, oraz któremu dostarczane są Treści Cyfrowe.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  5. Produkty cyfrowe – treści cyfrowe w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, które Klient może nabyć od Kancelarii za pośrednictwem Sklepu. Produkty mają postać pliku elektronicznego, w formacie zależnym od ich rodzaju i treści.
  6. Newsletter – oznacza zbiór informacji przesyłanych przez Kancelarię na udostępniony przez Subskrybenta adres e-mail, z określoną częstotliwością, zawierający treści informacyjne, promocyjne lub reklamowe dotyczące Kancelarii lub usług oferowanych przez Kancelarię, w szczególności informacje handlowe.
  7. Subskrybent – Klient lub inna osoba, która wyraziła zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na podany przez siebie adres e-mail.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin.
  9. Sklep prawny – sklep internetowy dostępny pod adresem: https://legalnyprzedsiebiorca.pl/sklep-prawny/, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać Zamówień i w efekcie nabywać Produkty Cyfrowe oferowane przez Kancelarię.
  10. Opinia – subiektywna wypowiedź danej osoby lub jej fragment, publikowana przez Kancelarię w Serwisie lub kontach Kancelarii w mediach społecznościowych lub pozostawiona przez daną osobę za pośrednictwem dedykowanych do tego funkcjonalności danego serwisu. 
  11. Serwis – strona w domenie https://legalnyprzedsiebiorca.pl/, jak również wszystkie jej podstrony. 
  12. Umowa – umowa sprzedaży Produktów Cyfrowych lub o świadczenie Usług, zawierana pomiędzy Klientem a Kancelarią na zasadach określonych w Regulaminie.
  13. Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, obejmujące w szczególności e-konsultacje i wysyłkę Newslettera.
  14. Treści Cyfrowe – wszelkie treści (pisemne, graficzne, jak i wideo) umieszczane w Serwisie lub innych platformach przez Kancelarię oraz dostarczane Klientowi lub Subskrybentowi na adres e-mail.
  15. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Za pośrednictwem Serwisu Kancelaria dostarcza Klientom Usługi oraz Produkty cyfrowe.
  2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Prawnym jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja.
  3. Prawa autorskie w zakresie Produktów cyfrowych przysługują Kancelarii. Klient zobowiązany jest do wykorzystywania Produktów cyfrowych zgodnie z ich przeznaczeniem oraz do przestrzegania praw autorskich oraz innych praw Kancelarii i podmiotów trzecich pod rygorem odpowiedzialności za ich naruszenie wobec wskazanych podmiotów.
  4. Do korzystania z Serwisu, w tym do złożenia Zamówienia nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych. Klient lub Subskrybent powinien posiadać jedynie urządzenie z dostępem do sieci Internet, zainstalowaną i zaktualizowaną wersję jednej z przeglądarek internetowych: Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera, Safari, oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

 III. SPOSÓB ZAWARCIA UMOWY I REALIZACJI ZAMÓWIENIA W SKLEPIE PRAWNYM

  1. Klient może dokonać zakupu Produktów cyfrowych poprzez złożenie Zamówienia na stronie Sklepu prawnego. Jeśli taka możliwość jest określona w opisie Produktów cyfrowych, Klient może mieć do wyboru warianty w różnych cenach. Ceny podane na stronie Sklepu prawnego są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Złożenie Zamówienia następuje poprzez dokonanie wyboru Produktu cyfrowego, a następnie kliknięcie przycisku „Przejdź do kasy”. Kliknięcie tego przycisku powoduje przekierowanie na stronę Zamówienia. Na stronie Zamówienia Klient wypełnia formularz Zamówienia.
  3. Po wypełnieniu formularza Zamówienia Klient przechodzi do procedury płatności poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  4. Płatność jest realizowana za pomocą systemu Tpay. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: Płatność BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny.
  5. Zawarcie umowy o dostarczenie Produktów cyfrowych pomiędzy Kancelarią a Klientem następuje z chwilą skutecznego dokonania płatności przez Klienta.
  6. Produkty cyfrowe zostają przesłane na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu Zamówienia po zaksięgowaniu płatności Klienta. Dodatkowo na ten sam adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z dowodem zakupu oraz niniejszy Regulamin w formacie .pdf. Jeżeli ma to zastosowanie, Kancelaria informuje również Klienta o wyłączeniu prawa do odstąpienia od Umowy. 

 IV. KORZYSTANIE Z PRODUKTÓW CYFROWYCH

  1. Do prawidłowego korzystania z zakupionych Produktów cyfrowych Klient musi posiadać standardowy system operacyjny, program Adobe Acrobat Reader (w przypadku formatu .pdf) lub oprogramowanie biurowe Microsoft Office albo jego odpowiedniki (w przypadku formatów .doc i .docx).
  2. Jeżeli nastąpią problemy z odczytaniem zakupionego Produktu cyfrowego, Klient może skontaktować się z Kancelarią drogą elektroniczną, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@legalnyprzedsiebiorca.pl
  3. W zależności od rodzaju i charakteru zakupionego Produktu cyfrowego, Klient może dokonywać jego edycji w celu dostosowania do własnych potrzeb (na przykład poprzez uzupełnienie swoich danych we wzorze dokumentu).
  4. Na podstawie umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, Kancelaria nie świadczy na rzecz Klienta usług w zakresie pomocy w korzystaniu z Produktów cyfrowych, w tym w szczególności nie udziela Klientowi jakiejkolwiek pomocy prawnej. Taką pomoc Klient może uzyskać na podstawie odrębnej umowy z Kancelarią.

 V.  E-KONSULTACJE

  1. Poprzez Serwis użytkownik może zamówić e-konsultacje w formie wideokonferencji. 
  2. W zależności od wybranego wariantu e-konsultacje dotyczą odpowiedzi na pytania prawne Klienta i mogą też obejmować analizę przesłanych dokumentów.
  3. W celu skorzystania z e-konsultacji Klient wypełnia odpowiedni formularz i umawia termin konsultacji. 
  4. Przed umówionym terminem e-konsultacji Kancelaria wystawia fakturę pro forma, którą należy opłacić z góry. Brak takiej opłaty równoznaczny jest z nieprzeprowadzeniem konsultacji w wybranym terminie.
  5. Podane przez Kancelarię ceny e-konsultacji dotyczą wyłącznie wariantów dostępnych na stronie: https://legalnyprzedsiebiorca.pl/e-konsultacje/. W przypadku, gdy Klient chce skorzystać z innej usługi przedstawiana jest mu indywidualna wycena.

VI. USŁUGA NEWSLETTERA

  1. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych przez Subskrybenta, Kancelaria świadczy również Usługę wysyłania Newslettera. 
  2. Przed rozpoczęciem korzystania ze wskazanej Usługi, Kancelaria udostępnia Subskrybentowi niniejszy Regulamin w sposób nieodpłatny przy formularzu zapisu na newsletter. Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez jego pobranie, zapisanie na nośniku lub wydrukowanie w dowolnym momencie bezpośrednio ze Strony.
  3. W celu rozpoczęcia świadczenia Usługi Newslettera, Subskrybent podaje swój adres e-mail oraz imię, wyraża zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celu otrzymania Newslettera oraz klika przycisk „Zapisz się”. Klikając w przycisk „Zapisz się” Subskrybent oświadcza jednocześnie, że zapoznał się Regulaminem oraz Polityką Prywatności i akceptuje zawarte w nich postanowienia. 
  4. Subskrybent powinien potwierdzić zapis na Newsletter klikając w link aktywacyjny, który Kancelaria prześle na jego adres e-mail. Potwierdzenie zapisu spowoduje dodanie do bazy danych listy Subskrybentów oraz rozpoczęcie świadczenia Usługi.
  5. Usługa świadczona jest przez czas nieokreślony i może być wypowiedziana w każdej chwili przez którąkolwiek ze stron. Wypisanie się przez Subskrybenta z listy Subskrybentów oznacza wycofanie zgody na przesyłanie informacji handlowych i powoduje automatyczne zakończenie świadczenia usługi. Natomiast Kancelaria może zaprzestać wysyłki Newslettera w szczególności, jeżeli Subskrybent nie otworzył żadnej wiadomości od Kancelarii przez minimum rok od rozpoczęcia świadczenia Usługi Newsletter lub odczytania ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego Newslettera). W takim przypadku, Kancelaria usunie również dane Subskrybenta z systemu do wysyłki Newslettera zawierającego listę Subskrybentów bez odrębnego powiadomienia Subskrybenta.
  6. Kancelaria może również w każdej chwili zmienić tematykę Newslettera lub częstotliwość ukazywania się Newslettera.
  7. Do Usługi Newslettera mają zastosowanie pozostałe postanowienia niniejszego Regulaminu. W szczególności zapisanie się do tej Usługi jest możliwe pod warunkiem spełnienia po stronie użytkownika wymagań technicznych określonych w paragrafie IV powyżej.
  8. W przypadku, gdy zapis na Newsletter wiąże się bezpośrednio z dostarczeniem bezpłatnej Treści Cyfrowej, to osoba, która nie chce wyrażać zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu korzystania z Usługi Newslettera, ale chce otrzymać daną Treść Cyfrową, ma możliwość zawarcia umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych, w ramach której będzie zobowiązana do uiszczenia ceny za tę Treść. W tym celu należy skontaktować się z Kancelarią na adres e-mail: kontakt@legalnyprzedsiebiorca.pl

VII. MOŻLIWOŚĆ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

  1. Konsument, który zawarł z Kancelarią umowę na odległość, ma co do zasady prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy. Klient będący Konsumentem może odstąpić do umowy wykorzystując wzór formularza odstąpienia od umowy, zawarty w załączniku nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe (wzór jest dostępny pod adresem: https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/U/D20140827Lj.pdf). 
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie Treści Cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Kancelaria rozpoczęła świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Kancelarię utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a Dostawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie zawarcia Umowy i wyrażenia ww. zgody. W przypadku składania Zamówienia w Sklepie prawnym zgodę taką Konsument może wyrazić poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa znajdującego się na stronie Zamówienia. Chwilą spełnienia świadczenia jest doręczenie Klientowi wiadomości e-mail bezpośrednio z Treściami Cyfrowymi lub z instrukcją uzyskania dostępu do Treści Cyfrowych, co jest równoznaczne z utratą prawa do odstąpienia od zawartej Umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Usługa została wykonana w pełni za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Kancelarię utraci prawo odstąpienia od Umowy.
  4. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 2 lub 3 powyżej. Usługi świadczone przez Kancelarię opierają się na dostarczaniu Treści Cyfrowych lub są Usługami cyfrowymi (w odniesieniu do konsultacji i szkoleń), zatem w przypadku spełnienia świadczenia przez Kancelarię przed upływem 14 (czternastu) dni od ich zakupu, Konsument nie będzie uprawniony do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn i utraci prawo do zwrotu uiszczonej opłaty.
  5. W przypadku, gdy odstąpienie od Umowy jest możliwe, to aby odstąpić od Umowy, Konsument musi poinformować Kancelarię o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia woli wysłanego do Kancelarii przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy – na przykład poprzez wiadomość wysłaną za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej na adresy kontaktowe Kancelarii wskazane w niniejszym Regulaminie.
  6. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, Kancelaria prześle Konsumentowi  niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Kancelaria niezwłocznie zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Kancelaria została poinformowana o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta  użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności. Kancelaria może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Kancelarii dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Postanowienia tego rozdziału odnoszące się do Konsumenta mają odpowiednie zastosowanie do Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.

VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY I REKLAMACJE

  1. Kancelaria ma obowiązek dostarczyć Klientowi Treści cyfrowe (w tym Produkty cyfrowe) i Usługi wolne od wad oraz jest odpowiedzialna względem Klienta, jeżeli mają one wadę prawną (rękojmia za wady).
  2. Kancelaria zobowiązuje się usunąć w stosownym terminie nieprawidłowości dotyczące Treści Cyfrowych (w tym Produktów cyfrowych) oraz Usług, które zostały w odpowiedni sposób zgłoszone przez Klienta.
  3. Jeśli Klient stwierdzi wadę Treści cyfrowych (w tym Produktów cyfrowych) lub Usług powinien poinformować o tym Kancelarię, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Reklamacje należy składać pisemnie na adres: Patrycja Bądek Kancelaria Radcy Prawnego, Głęboka 116, 32-010 Głęboka lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@legalnyprzedsiebiorca.pl
  5. Klientowi niebędącemu Konsumentem przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni licząc od dnia otrzymania przez Klienta Treści cyfrowej (w tym Produktu cyfrowego) zawierającej nieprawidłowości lub od dnia realizacji Usługi. Reklamację złożoną po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Kancelaria niezwłocznie powiadamia Klienta niebędącego Konsumentem.
  6. Uprawnienie w zakresie złożenia reklamacji, o którym mowa w treści niniejszego rozdziału przysługuje Klientowi niebędącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta tylko i wyłącznie w przypadku, gdy Kancelaria ponosi wyłączną odpowiedzialność za te nieprawidłowości. 
  7. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię, nazwisko, adres e-mail oraz rodzaj nieprawidłowości pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem.
  8. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę wpływu reklamacji do Kancelarii.
  9. Kompletna reklamacja zostanie rozpatrzona przez Kancelarię w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od daty doręczenia mu reklamacji, a Kancelaria ustosunkuje się do niej za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
  10. Klient w każdym czasie w trakcie trwania postępowania reklamacyjnego przed Kancelarią może żądać rozstrzygnięcia kwestii stanowiącej przedmiot postępowania reklamacyjnego przez podmiot trzeci i w tym celu: 
    • wystąpić do mediatora lub instytucji, przed którymi będzie się toczyło postępowanie mediacyjne z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji, 
    • wystąpić do instytucji, przed którą będzie się toczyło postępowanie polubowne z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny, 
    • o ile jest Konsumentem zwrócić się po pomoc do właściwego miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
  11. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  12. W celu usunięcia wszelkich wątpliwości pouczenia, o których mowa w ust. 10 i 11 powyżej nie stanowią zapisu na sąd polubowny ani automatycznej zgody Kancelarii na udział w postępowaniu mediacyjnym albo polubownym.
  13. Na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie, Konsument ma również prawo do składania reklamacji dotyczących zamieszczania Opinii.
  14. Postanowienia tego rozdziału odnoszące się do Konsumenta (za wyjątkiem ust. 10 pkt 3) i ust. 11) mają odpowiednie zastosowanie do Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.

IX. ZASADY WERYFIKACJI OPINII KLIENTÓW

  1. Niniejsze postanowienia regulują zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania Opinii dotyczących Treści Cyfrowych lub Usług oferowanych przez Kancelarię, zamieszczanych w Serwisie lub na kontach Kancelarii w mediach społecznościowych. 
  2. Kancelaria zamieszcza Opinie lub fragmenty Opinii osób po wcześniejszej weryfikacji, czy dana osoba jest Klientem Kancelarii lub korzystała z danych Treści Cyfrowych lub Usług.
  3. W przypadku, gdy w danym serwisie społecznościowym, z którego korzysta Kancelaria jest możliwość zamieszczenia Opinii, publikowane są wszystkie opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Wskazane Opinie nie podlegają weryfikacji właścicieli serwisów społecznościowych, ale podlegają następczej weryfikacji Kancelarii.
  4. W celu weryfikacji, o której mowa w ust. 2 i 3 powyżej, Kancelaria ustala zgodność danych osoby, która wystawiła Opinię z rejestrem danych Klientów (w tym zgodność imienia, nazwiska i adresu e-mail), lub osób które korzystały z Treści Cyfrowych lub Usług.
  5. W przypadku, gdy Kancelaria ustali, że osoba wystawiająca opinię nie jest Klientem Kancelarii lub nie korzystała z Treści Cyfrowych lub Usług, zwróci się do tej osoby o dowód potwierdzający, że nabyła ona Treść Cyfrową lub Usługę od Kancelarii, a w sytuacji braku takiego dowodu, usunie Opinię lub skontaktuje się w tym celu z właściwym podmiotem.
  6. Kancelaria może również usunąć Opinię lub ją zmodyfikować (albo zwrócić się o taką modyfikację do właściwego podmiotu), w przypadku, gdy Opinia: 
    • jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd lub zawiera nieprawdziwe twierdzenia dotyczące faktów; 
    • narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności narusza prawa autorskie, znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub prawo do wizerunku a także obowiązek poufności;
    • jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności jest obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, zawierająca lub nawołująca do mowy nienawiści, dyskryminująca, lub oszczercza;
    • zawiera osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych, adresy e-mail, adresy stron internetowych, numery komunikatorów, ceny produktów;
    • jest powielana lub duplikowana przez osobę;
    • wymaga usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec strony trzeciej;
    • wymaga usunięcia z powodu wyroku właściwego sądu;
    • dotyczy Treści Cyfrowych lub Usług, które nie są już dostępne w ofercie Serwisu.
  7. Publikowane Opinie nie są sponsorowane i są niezależne od stosunku umownego istniejącego pomiędzy Klientem a Kancelarią.

X. NIEDOPUSZCZALNE TREŚCI

  1. Treści wskazane w paragrafie IX. ust. 6 pkt. 1)-8) powyżej są traktowane przez Kancelarię jako niedopuszczalne i ich zamieszczanie jest zabronione zarówno w Serwisie (np. w komentarzach), jak również na grupach prowadzonych przez Kancelarię w mediach społecznościowych lub kontach biznesowych Kancelarii w tych mediach.
  2. Zgłoszenia dotyczące nielegalnych i niedopuszczalnych treści mogą być dokonywane bezpośrednio na adres e-mail Kancelarii, tj. kontakt@legalnyprzedsiebiorca.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie https://legalnyprzedsiebiorca.pl/kontakt
  3. W przypadku zgłoszenia dotyczącego nielegalnych treści w Opinii, komentarzu lub poście, Kancelaria przesyła bez zbędnej zwłoki osobie lub podmiotowi, który dokonał zgłoszenia, potwierdzenie jego otrzymania na wskazane dane kontaktowe. W ciągu 14 (czternastu) dni Kancelaria poinformuje również o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie. W przypadku zidentyfikowania nielegalnych treści zostaną one natychmiast usunięte z Serwisu lub medium społecznościowego, a osoba, która je przesłała zostanie o tym poinformowana wraz z odpowiednim uzasadnieniem. 
  4. Osoba lub podmiot, który dokonał zgłoszenia, a także osoba, której treści zgłoszenie dotyczy, mają możliwość odwołania się od decyzji Kancelarii. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie i zostać złożone w ciągu 14 (czternastu) dni od otrzymania informacji od Dostawcy. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Kancelarię w ciągu 14 (czternastu) dni od jego otrzymania.

XI. ZMIANY REGULAMINU

  1. O treści zmian Regulaminu Kancelaria poinformuje poprzez umieszczenie w domenie Kancelarii nowej wersji Regulaminu wraz z datą wejścia w życie zmian.
  2. Zmiana Regulaminu jest możliwa w szczególności w przypadku:
    • konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów prawa lub do zmian przepisów prawa, dotyczących lub mających wpływ na świadczenie Usług;
    • konieczności dostosowania Regulaminu do najlepszych praktyk związanych ze świadczeniem Usług, w tym najlepszych praktyk w zakresie ochrony praw Klientów;
    • konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, dotyczących lub mających wpływ na świadczenie Usług;
    • wprowadzenia nowych Usług lub zmiany zakresu Usług świadczonych przez Kancelarię;
    • zmiany warunków technicznych świadczenia Usług;
    • wprowadzenia odpłatności za świadczenie Usług;
    • zmiany danych podmiotów wskazanych w Regulaminie (np. adresu Kancelarii),
    • zmiany dotyczącej wymagań technicznych w celu korzystania z Usług.
  3. W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie Umowy zawarte i Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia Umowy i złożenia Zamówienia przez Klienta.
  4. Kancelaria zastrzega sobie również możliwość wprowadzania i odwoływania ofert, promocji oraz zmian cen widocznych na stronie Sklepu prawnego, które nie stanowią zmiany Regulaminu i wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie Sklepu prawnego bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.

 XII.  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Przetwarzanie danych osobowych użytkowników Serwisu (w tym Klientów i Subskrybentów) opisane jest w Polityce prywatności i plików cookies.
  2. Umowa zawierana jest w języku polskim. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy o prawach konsumenta, Kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych w związku z zwartą Umową pomiędzy Kancelarią a Klientem, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Kancelarię.
  4. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu i zarazem zgodna z przepisami obowiązującego prawa.
  5. Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie Serwisu w sposób umożliwiający jego przechowywanie i wielokrotne odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
  6. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.

Pobierz regulamin obowiązujący od 26 listopada 2019.

Nie możesz kopiować zawartości tej strony